שאלות נפוצות

הזמנה

לאחר שתבחרו את המוצר שברצונכם לרכוש ותמלאו את הפרטים (במקרה של מוצר בעיצוב אישי), אנו נקבל את הפרטים במייל וניצור עבורכם הדמייה. את ההדמייה תקבלו במייל/הודעת וואטסאפ. יש לשלוח בהודעה חוזרת אישור על ההדמייה או תיקונים במידת הצורך.

לאחר שהעיצוב מאושר אנחנו מדפיסות ומכינות את המוצר שבחרתם, אורזות אותו  ומעבירות לחברת המשלוחים ומשם אליכם.

אין בעיה. תשלחו לנו בהודעה חוזרת ונתקן. לאחר התיקון תקבלו מאיתנו הדמייה נוספת לאישור סופי.

ניתן לבטל הזמנה עד 12 שעות מיום ביצועה.

לביטול הזמנה צרו איתנו קשר במייל info.pickabee@gmail.com

ליצירת קשר שלחו לנו למייל info.pickabee@gmail.com או השאירו פנייה באתר בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם.

תשלום

אנו מתחייבות לקנייה מאובטחת, המידע שתמסרו לנו מאובטח בפרוטוקול HTTPS. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן. 

אנו נעזרות בחברת קארדקום (אישורית זהב) לצורך בדיקת ואבטחת המידע. חברת קארדקום עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי תקן PCI DSS level 1. 

ניתן לשלם בהעברה בנקאית או באפליקציית ביט. לבירורים פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר או במייל info.pickabee@gmail.com

משלוחים

אנו עובדות עם חברת השליחויות YDM אשר מספקת לרוב חלקי הארץ במשלוח עד הבית או לנקודת מסירה.

אנו עושות את מירב המאמצים להכין את הזמנתכם תוך 2 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת וחגים). לאחר מכן מעבירות לחברת שליחויות.
מרגע שחברת השליחויות אוספת את החבילה תקבלו אותה עד 4 ימי עסקים.

בשלב זה המשלוחים הינם בארץ בלבד.

ניתן לאסוף את ההזמנה מהסטודיו בכפר כמא בתיאום מראש. חפשו אותנו בוייז >> פיקאבי

יצירת קשר

לכל שאלה, עזרה בתמיכה או התלבטות לגבי מוצר שלנו – אנחנו זמינות.

צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.